Farmaceutski marketing i komunikacija

Nositelj predmeta: dr. sc. Ante Mihanović, naslovni predavač; e-mail: amihanov@mefst.hr

Opis i sadržaj predmeta

Ciljevi predmeta:


1. Razumijevanje pojma, uloge i značenja marketinga u društvu i u organizacijama s naglaskom na farmaceutsku industriju.
2. Razvijanje sposobnosti razumijevanja i analiziranja različitih tržišnih situacija s kojima se mogu susresti u poslovanju.
3. Usvajanje marketinških znanja i tehnika bitnih pri rješavanju praktičnih problema vezanih za tržišno poslovanje.
4. Usvajanje znanja bitnih za razumijevanje specifičnosti u poslovanju i utjecaja na farmaceutsku industriju te za ljekarničku ulogu.

Nakon odslušanog i položenog predmeta Farmaceutski marketing i komunikacija studenti bi trebali steći sljedeća znanja s kojima bi trebali moći:

1. Objasniti pojmove marketinga i komunikacije u farmaceutskoj industriji
2. Analizirati različite tržišne situacije u poslovanju
3. Nabrojati specifičnosti marketinga u farmaceutskoj industriji
4. Objasniti ulogu ljekarnika u farmaceutskom marketingu

Raspored turnusa

Izvođenje nastave iz predmeta Farmaceutski marketing i komunikacija predviđeno je od 17. do 21. prosinca 2024. godine.

Ispitni rokovi u akad. god. 2024./2025.

23.12.2024.
30.07.2025.
27.08.2025.
10.09.2025.

Studentske konzultacije:
- utorkom: 12:00 - 13:00 (uz prethodnu najavu mailom voditelju predmeta) Ispiši stranicu