Korištenje prostora i usluga Knjižnice tijekom epidemije bolesti COVID-19
Split, 16. lipnja 2020.
KORIŠTENJE PROSTORA I USLUGA KNJIŽNICE
TIJEKOM EPIDEMIJE BOLESTI COVID-19
Korištenje prostora Knjižnice
- S obzirom na to da se najveći broj korisnika koji istovremeno mogu boraviti u određenom prostoru određuje prema površini prostora u kojem borave, prostori Knjižnice koristit će se na sljedeći način:
- U ulaznom prostoru s informacijskim pultom može boraviti najviše jedan korisnik.
- U čitaonici istovremeno može boraviti najviše 12 korisnika.
- U računalnoj učionici Knjižnice može boraviti istovremeno najviše 8 korisnika.
- U čitaonici i računalnoj učionici mogu se koristiti samo jasno obilježena mjesta za rad kako bi se poštovao preporučeni razmak između osoba.
- Prilikom ulaska u Knjižnicu korisnici su se dužni javiti knjižničarki za informacijskim pultom koja će bilježiti vrijeme ulaska korisnika u čitaonicu/računalnu učionicu, kontakt-podatke i vrijeme napuštanja čitaonice/računalne učionice. Te su informacije potrebne kako bi se mogle koristiti u slučaju pojave infekcije kod nekog od korisnika.
- Korisnici koji misle doći u Knjižnicu moraju voditi računa o zdravstvenom stanju te odustati od dolaska ako imaju povišenu temperaturu ili druge smetnje koje mogu ukazivati na zarazu korona-virusom.
- U svim prostorima Knjižnice potrebno se pridržavati pravila o fizičkoj udaljenosti od 1,5 do 2 m i općih higijenskih pravila, provoditi obveznu dezinfekciju ruku prilikom ulaska te pravilno postupati prilikom kašljanja i kihanja.
- Korisnici trebaju pravilno postupati s posuđenom građom i ne smiju ugrožavati higijenu građe neprikladnim listanjem.
- Nakon što u čitaonicu/računalnu učionicu uđe maksimalan broj korisnika, daljnji su ulasci mogući tek kada netko od korisnika iziđe.
- Prostori Knjižnice, sve površine i oprema, svakodnevno će se očistiti i dezinficirati prije otvaranja te barem jedanput tijekom dana. Uz redovito čišćenje i prozračivanje prostora Knjižnice provodit će se i učestala dezinfekcija kvaka, rukohvata na vratima, tipkovnica, miševa i sl.
Posudba i vraćanje građe
- Korisnici unaprijed naručuju građu elektroničkom poštom ili telefonom te je preuzimaju na informacijskom pultu prema dogovoru s knjižničarkom.
- Posuđene knjige se i dalje vraćaju tako da se odlože na za to namijenjeno i jasno obilježeno mjesto (knjižnična kolica) na glavnom ulazu Fakulteta.
- Svaka vraćena knjiga treba sadržavati ime i prezime te broj mobitela (ili adresu e-pošte) korisnika kako bi ih djelatnice Knjižnice mogle kontaktirati u slučaju potrebe. Potrebni podatci, napisani na komadu papira, umeću se odmah iza naslovne korice knjige.
Ostale usluge
- Molimo korisnike da za sve ostale usluge Knjižnice i dalje koriste kontakt putem elektroničke pošte (
ana.utrobicic@mefst.hr) ili telefona (557-922, 557-917) ako je ikako moguće.
Ispiši stranicu